Tuesday, March 20, 2007

på nett

her er ny oppdatering allerede dagen etter forrige oppdatering. Det kan vel ingen klage på. I dag skal Cecilie gi alles hverdag en liten piff, og berette en rekke utprøvde (!) morsomheter en kan ta seg til enten en er alene, eller sammen med noen en er glad i.
  • Anklag personer som går bak deg for spionasje.
  • Hyl "nå er helvete løs" hver gang telefonen ringer.
  • Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt.
  • Uansett hva en samtale dreier seg om, trekk paralleller til suspekte religiøse sekter.
  • Flekk tenner og knurr når noen snakker til deg.
  • Ta på hørselvern. Be folk om å snakke høyere, overse enhver bemerkning om å ta den av.

  • Still deg ved et lyskryss. Når det blir grønt, skriker du: "Aaaargh, øynene mine!"
  • Gurgle kaffen! (NOOOT!)
  • Fall ned trapper med vilje.
  • Tren på å lyde som et modem.
  • Skift navn til Aaaaaaaaaandersen, for å komme først i telefonkatalogen. Insister på at folk må uttale alle A`ene.
Og til slutt en liten solskinnshistorie fra min og Kines treningsøkt i dag. Jeg hadde sprunget på tredemølla i hele kanskje 20 min, da jeg følte en akutt tørste. Jeg hadde vannflaska stående i vannflaskestativet på tredemølla, der hvor alle vanligvis har vannflaskene sine. Jeg fikk nesten vann i munnen bare ved tanken på vann, så det var nesten så jeg ikke trengte å drikke. Men til tross for dette, bestemte jeg meg for å ta en slurk. Jeg tok tak i korken på flaska mens jeg fortsatt holdt en ganske høy hastighet på mølla. Og plutselig, i løpet av noen sekunder hadde flaska sklidd ut av korken som jeg fortsatt hadde i hånda, ned på rullebåndet, og vannspruten stod til alle kanter. Jeg ble klissvåt, og tredemølla ble glatt og klissvåt, og det var vann overalt. Jeg måtte trykke på nødstoppen, og ble ildrød i ansiktet. Men siden jeg allerede var rød på grunn av treningen, syntes nesten ikke rødfargen som skyltes min gremmelse og flauhet.
Meeen, det verste var at det stod en lang kø av tynne, sexy og fristende jenter og så på meg. Det skulle akkurat begynne en ny treningstime i rommet like ved, og alle fikk seg en god latter. Egentlig har jeg gjort nok en god gjerning i dag og, ved å gi så mange brunkremjenter en god latter. Så er deres liv litt forlenget. I allefall med 7 min, i følge forskere.















Er det forresten noen som har tenkt på at en flake øl inneholder like mye mat som 6 kneipbrød?
Altså er en 6-pakning med øl i teorien det samme som 36 kneipbrød. Gjett hva jeg skal ha med meg på neste fest.

11 comments:

Anonymous said...

Haha, eg ler meg skakk, ja eg hikste og riste i sofaen! Hehe.. Du e løyen du. Flott innlegg, noen få skrivefeil, men ellers bra språk.

Karakter: 5-

Anonymous said...

Hey..

Koffår tar du ikkje tlf når eg ringe deg? Vil du ikkje snakka me meg lengår?

Håpa du har det bra. Savne deg utruligt..

Cecilie said...

eg tar jo telefonen eg, men eg pleie å værr på jobb..dessuten ringe du jo kvar dag.

Anonymous said...

hehehehehe. morsomt innlegg og morsomme kommentarer. flott cecilie

Anonymous said...

eg like det at du forberede innleggene dine. det at du lese bøker og sånn. tenk hvis alle tenkte over innleggene sine sånn som du gjør! supert.

Sindre aka Sid said...

Gratulerer med dagen!

Christina said...

Hei Cecilie! Nå har du bursdag, hvert fall i norsk tid (tror eg, det e den 21. nå?), men eg kan ikke ringa deg for mobilen min like seg ikke i LA og har valgt å ikke fungera. Men eg håpe du får ein fantastisk dag, så får du pakke når du komme hjem. Noen ønsker? de har det mesta her. Va forresten på den såkalte verdens største platebutikk i dag der de hadde mange cd'ar av "Sondra lerche". Ja, du leste rett, Sondra. Herlig. Han ska me på konsert med i mårå forresten. Thomas Dybdahl ska varma opp. kos. Eg komme hjem den 30. mars eller no, så då håpe eg du e hjemma snart du og :). Ha ein super bursdag!!!

Anonymous said...

Gratulerer med dagen, kjære venn. Jeg skal tenke på deg enda mer enn jeg har gjort til nå. Stor klem fra meg

Anonymous said...

gratulera snille cecilie! komme te deg seinare:)

Anonymous said...

D va knall i går! Very very fun, yes yes.

Anonymous said...

Koffår blei ikje eg invitert i går?