Sunday, March 4, 2007

aiai

klarer ikke gi meg når jeg først er i gang. tenkte bare jeg måtte slenge med en oppskrift på min syyyykt gode sjokoladekake som er flytende inni. når du spiser den varm sammen med is, blir det nesten som sjokoladesaus som smelter den kalde isen. virkelig verdt å lage på en søndagsettermiddag i fastetiden. hvis den ikke er god, skal dere få skyte meg.





200 gr kokesjokolade (2 plater)


200 gr smør


4 egg


2 dl sukker


250 gr hvetemel


1 ts bakepulver


1 ts vaniljesukker





stek ved 240 grader i 10-12 min, og ikke lengre. det er viktig.


Bon appetit

3 comments:

Anonymous said...

nei! ikke skyt!

Anonymous said...

Jeg skal prøve det når jeg kommer hjem Cecilie. Det vil nok bli en stor suksess.

Wow! Veldig morsomme foreldre! Jeg savner de jo nesten litt å snakke med dem, og jeg savner spesielt huset ditt. Gleder meg til å komme til deg i påsken, og ha ekte påskekos. Hvis du ikke skal henge på hytta hele tida da? :-)

Anonymous said...

Ok, her ble det en lett blanding mellom to setninger. så jeg savner altså de jo nesten litt å snakke med dem!

PS: Jeg har funnet ut at en vi kjenner skal være med på beat for beat i april en gang. Hun begynner på K og slutter på INE. Kult!