Sunday, March 4, 2007

jeeey

jaja, jeg er dårlig til å oppdatere her, det kan jeg godt innrømme. Skal hive meg på bølgen, og skrive en liste over ting og tang:
  • Helene har kommet hjem fra Guatemala
  • Line er tilbake fra Tanzania.

  • Jeg er blitt dødsbrun på magen, og slår selveste Katrine Sørland på reklamen for Brun&Blid
  • Jeg har blitt kjent i Oslo

  • Jeg har sett Hotel Cæsar i virkeligheten

  • Jeg har vært på venneturné rundt i Norge

  • Jeg har meldt meg til besøkstjeneste hos frivillighetssentralen
  • Jeg har bestemt meg for å bo i Oslo neste år

  • Jeg ska bli lektor!! - og følge i pappas fotspor

  • Jeg har begynt å høre på The Killers
  • Jeg vet hva som skjer i neste sesong av Grey's Anatomy

  • Jeg har slutta å se Hotel Cæsar!

  • Jeg har blitt en reser på å bake alt mulig

  • Jeg har virkelig gått inn for å jogge masse

  • Jeg har tatt fly med Jan Eggum

  • Susanne er å se overalt, til og med i bladet som ligger i setelomma foran deg på Kystbussen

  • Jeg har blitt enda mer glad i barn
  • Her er et bilde av verden sett gjennom Cecilies øyne:













  • Jeg har drukket mye øl



















  • Jeg har fått meg en ny liten venn, ved å smile bredt, imponere med spansk og knappe opp jakka















  • Til slutt to morsomme ting. Pappa er ganske så løyen til tider og i dag slo han til med en vits igjen: Det var en gang en mann som hadde spist så mye ertesuppe at når han bøyde seg ned for å knytte skoene, skjøt han katten. Haha.

  • Mammas morosak skjedde i Syden. Hun er ikke verdens sterkeste i engelsk, dog hun klarer seg bra. Hun hadde vært på shopping og kjøpt bl.a en t-skjorte til pappa. Da han tok den på seg, kom trykket til syne; I want you in my bed. Mamma trodde ikke dette hadde noen særlig betydning, og mente at han fint kunne bruke denne på jobb.

Her er pappen min


Have it nice everybody.

6 comments:

Cecilie said...

æsj, koffår blir d så mislykka. liksom skriftå komme opp på siå av feil bilde. blæh

Christina said...

Cecilie, gode nyheter: Huske du hovefestivalen som eg og Line snakka om? Den du måtte vær me på? The killers ska spilla der! :)

Anonymous said...

hahaha. nå ler eg godt cecilie. du e morosam! eller, familien din e morosam og du. selvfølgelig kan han gå me den t-skjortå på jobb!

ikke hør på the killers da cecilie...blæh

eg trodde du sko på utviklingstudier eg? men lektor e sikkert vel og bra det og.

ikke jogg! bli heller med på spinning eller kick. jogging e sjølpining.

Anonymous said...

Hahahah! Cecilie du e så løyen! Og OLE! Fytti. What a man. Hatt det bra på tur? Synd du flytte te Oslo.. men kanskje eg kan besøka deg? Glede meg te å bli kollega med deg. Føle det blir kjekke julabord.
Igår va eg på norli, men det va ikkje du. Nå ska eg snart på jobb, så me får heller snakkassssssssst. I går va eg, morten, kine og øystein på teater! Det va forresten kjempebra og gøy. The killers har nå ein STILIGE sang dei. Kakå oppe der såg knallgod ut. Ska prøva an ut. Snart har du bursdag! Klem klem.

Christina said...

hehe, ikke hør på Kine du, Cecilie, The killers e bra :) Hør på akkurat det du vil!

Anonymous said...

hei cecilie!

jasså, du skal bli lektor? på blindern? der går jo jeg! kan være fadderen din hvis du vil. hvilke fag tenker du å ta?

the killers er gøy.

velkommen til oslo!