Wednesday, March 7, 2007

ny giv

her er eit knippe vitsar frå mitt uendelege lager, som ein glede i kvardagen dykkar

har du hørt om katta som tok rotta på bikkja?

kvifor kan ikkje eg dra´n når rhododendron?

vet du hva man kaller en blondine med to hjerneceller???
GRAVID!

Alle barna tok toget til Bergen, unntatt Sol, hun datt av på Gol.

Alle barna spiste middag, unntatt Klaus, han var saus. (vanvittig bra!!)

Alle barna kikket ut fra skyskraperen, unntatt Inger, hun trodde hun hadde vinger.

Alle barna måtte på skolen, unntatt Ole, han måtte på polet.

Alle barna matet dyrene, unntatt Tor, han var for.

Alla barna danset lambada, unntatt Kine, hun ville heller kline.

Alle barna kom over piggtrådgjerdet, unntatt Rune, nå heter han June...

jess, då kan eg tenka meg de fekk ein god latter. det var alt eg klarte lira av meg i dag. meir kjem.

6 comments:

Anonymous said...

mohaha

Sindre aka Sid said...

rofl

Anonymous said...

Alle barna hadde blitt større unntatt Sindre, han hadde blitt mindre.

Anonymous said...

cecilie, på tide med nytt innlegg. samma kor morsomme(...) vitsane dine e!

Anonymous said...

Her e allebarnavitsar te alle i Skottegaten!!!!!!!

Alle barna slutta å leka med barbie unntatt Camilla, ho hadde dilla.

Alle barna var med på ekstrem forvandling unntatt kine for hu va så fine.

Alle barna gjekk i kirken unntatt susanne hun ville banne.

Alle barna satt på do, unntatt Line som satt på ei mine.

Alle barna studerte ved UIB unntatt Janemil, han tog seg ein kvil.

Anonymous said...

hahaha! :D