Saturday, December 1, 2007


jeg tenkte at nå som jula nærmer seg plutselig kjempefort, er det grevens tid for julegaveforslag. I år foreslår jeg at alle gjør det enkelt og gir bort en kylling eller ei geit. Det finnes mange barn som hadde blitt like glad for en liten kylling som du ville blitt for en X-box maskin. Bare sjekk her: http://www.gaversomforandrerverden.no/home/gift.aspx?id=2&name=geit Hvorfor ikke investere i en geit? Geiter har en positiv effekt på samfunn i fattige land. Når en familie får en geit, og naboen også har en geit, blir det fort mange flere geiter i nabolaget! Plutselig har samfunnet tilgang til både fersk melk og saftig geitekjøtt. For ikke å nevne ubegrenset tilgang til gjødsel...Så kom igjen, kom igjeeen.

1 comment:

Anonymous said...

har du lyst på geit? for eg har sett på sånne presanger. eg kan godt få ein sånn presang for det fins ingenting eg trenge. eg blei så glad når du ringte her om dagen. skikkelig kos å snakka me deg!:)